Celoteh

Teratak Manis Baizura

Sabtu, 19 September 2015

Chewy Choc Chip Cookies Sedap


 
Assalamualaikum..

 
Cuti sekolah dah bermula..bila kita bekerja, habis kecah dapur di rumah. Samalah juga bila kita bercuti hujung minggu, asyik nak makan jer kerjanya.. Bai memang kena pastikan jajan-jajan secukupnya dirumah.

 
 
        Bila tengok di dapur blog kak Azlita Masam Manis, ada idea nak buat biskut dan kek untuk sarapan dan minum petang ..juga utk makan ringan lewat malam..keluarga Bai ni tak ramai, tapi bila makan, macam ada 10 orang.

        Biskut kak Azlita Nampak menariklah baru-baru ini. Buat hati teruja nak mencuba resepi baru tu..thanks kak Azlita. Bai buat dalam keadaan bahan apa yang ada sajalah..coklat butang jer pun yang tak ada..bahan yang penting memang ada.. hihi
 
 

        Memang semerbak wangi biskut ni sampaikan orang tingkat atas turun nak siasat apakah gerangan harum semerbak tu..hihi..memang tak tahann..!


 

lepas ni Bai nak cuba buat kecil sedikit daripada yang ni..
 
         Gambar Bai memang kurang cantik sikit sebab guna kamera smartfon je..walaupun tak cantik, namun rasanya sedap dan tak boleh berhenti makan..cicah pula dengan susu segar  , milo atau Nescafe..fullamak!! hmm tak boleh taip dah ni..duk teringat ke biskut ni..bye..!
 
 

 

 

Tiada ulasan: